The Switch - Sejtcserés támadás (2011)Elmegy kategória, amolyan aranyos limonádé. Asszonypajtival jó volt vasárnap esti lazulásra. Viszont a magyar címen még gondolkodhattak volna egy picit... Elhajlási engedély és társai, hjajj...
6/10
Thor (2011)Nem mondom, hogy egy kalap szart sem ér, mert annyit azért ér. Szenvedtem a nézése közben, alig vártam, hogy vége legyen. Elcsépelt, tipikus amerikai popcorn mozi tiniknek.
4/10
Üvegtigris 3 (2011)Kellemes meglepetés volt, sokkal rosszabbra számítottam. Igaz, a magyar filmbetegség itt is felütötte fejét, de mivel röhögtem rajta és nem untam szarrá magam, mint a lentebb értékelt Rítuson, legyen
7/10
The Rite (2011)Gyenge, várakozáson aluli. Marad a Constantin a király ebben a témában. Hopkinsnak nem állt jól ez a szerep. Egy Supernatural rész vagy ötször jobb, gondolom onnan is nyúlkáltak, de hát ez így kevés volt. Magyarországon forgatták, de mivel műteremben készült a film legjava, mindegy. Három magyar szón, illetve az egyik főszereplő filmbéli magyar származásán kívül nincs más benne hungarikum.
4/10
Source Code - Forráskód (2011)Wow! Azt kell, hogy mondjam, az idei legjobb film, amit láttam. Bírom az ilyen sci-fi/thrillereket. Érdemes volt moziban megnézni.
9/10
Morning Glory - Ébredj velünk (2010)A reggeli fos tv műsorok sosem érdekeltek, talán emiatt a film se kötött le egyáltalán. Sok pofázás a semmiről. Harrison Ford eléggé leadta.
2,5/10
Lucky Number Slevin - Alvilági játékok (2006)Jól felépített akció-krimi/thriller Josh Hartnett, Bruce Willis, Morgan Freeman, Lucy Liu, Ben Kingsley főszereplésével. Tetszett, volt egy egyedi stílusa, nem hiába áll 7.8/10-en imdb-n.
8/10
Inglourious Basterds - Becstelen Brigantyk (2009)Most végre sikerült végignéznem, két éve ugyanis tömény unalomba fulladt. Most is az a véleményem, hogy mocskosmód hosszúúúúúú. Aprólékosan megismerjük a szereplőket, akik hosszú felvezető után általában hirtelen kinyiffanak, de jó. De hogy dícséret is érje Tarantino eme vitatott alkotását, az "olaszos" jelenet nagyon el lett találva, na meg Brad Pitt színészi játéka is üde színfolt volt.
Ha egy órányi sallangot kihagytak volna belőle, lenne egy erős nyolcas, de így csak
5/10
The Tortured (2010)Rövid, de ütős thriller/horror.
8/10
Just Go With It - Kellékfeleség (2011)A film laposan indult, már az is felmerült bennem, hogy kinyomom a francba, de jó, hogy nem így tettem, mert az utolsó bő fél óra már tetszett. Könnyed vígjáték, hétvégi kikapcsolódásra tökéletes. Jennifer Aniston meg 42 évesen is szexi.
6,5/10
I Spit on Your Grave (2010)Huh, nem volt egy könnyű film. Igazából brutális volt, mondhatni beteg. Tömény erőszak, ritkán látni ilyet. Válogatott kínzások, némelyik jelenetet nézni is rossz volt. A pszichothriller/horror kedvelőinek igazi csemege.
7,5/10
A Föld inváziója - Csata Los Angeles (2011)Ratatatata-ááááá-ratatata-ááááá-bummm-áááá-ratata.
1,5/10
Animal Kingdom (2010)Unalmas, jellegtelen szereplők, gyenge történet, nem is néztem végig.
2/10
Casino Royale (2006)Röviden: szar. Bond a legunalmasabb Bond mind közül, a feje olyan, mint egy BKV buszsofőré szürke hétfő hajnalban. Emiatt is hiteltelen az egész. De a legnagyobb baj, hogy a film nem indul sehonnan és nem is tart sehová, nem sikerült rájönnöm, miről is szólt a film.
3/10
The Man Without a Face - Az arcnélküli ember (1993)Ez viszont tetszett, jól felépített, hatásos dráma. Mel Gibson rendezte, na és nem utolsó sorban ő az egyik főszereplő.
8/10
K-Pax - A belső bolygó (2001)Fantasztikus film, nem először láttam és nem is utoljára. Kevin Spacey és Jeff Bridges, respekt.
10/10
Javítva. Legközelebb ne felejts el IMDb linket tenni a címeknek!
barta